Loading...

Retourprocedure

Klachten, annuleringen en retourzendingen

Klachten

Heeft u een klacht? Dan kunt u deze via ons contactformulier, e-mail (consument@velux.nl), telefoon (030-6.629.629) of fax (030-6.629.680) aan ons kenbaar maken. Vermeld hierbij te allen tijde uw ordernummer en uw NAW gegevens, zodat wij contact met u op kunnen nemen. U krijgt binnen 3 tot 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op de klacht van onze klantenservice. Heeft u een klacht die niet tussen u en de leverancier zelf opgelost kan worden? Dan kunt u uw klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vind u op www.sgc.nl.

Annuleringen - Herroepingsrecht

U heeft het recht uw bestelling zonder opgaaf van redenen binnen veertien werkdagen na aflevering te ontbinden, met uitzondering van speciaal voor u op maat gemaakte producten. Deze ontbinding dient voor een correcte afhandeling bij voorkeur schriftelijk te geschieden. U dient de gekochte producten vervolgens binnen 21 kalenderdagen aan VELUX (Molensteyn 2, 3454 PT DE MEERN) te retourneren. Vermeld bij uw retourzending duidelijk uw naam, adres en uw ordernummer (zie de orderbevestiging). Wij zullen u dan de door u betaalde koopprijs zo spoedig mogelijk (7 werkdagen) doch uiterlijk binnen 14 kalenderdagen terug betalen. Meer informatie over het ontbinden van uw aankoop treft u aan in de Algemene Voorwaarden Thuiswinkelen op deze website. Deze kunt u downloaden via http://www.veluxshop.nl/klantenservice/thuiswinkel-voorwaarden.

Retourzendingen

De kosten van retournering van de producten aan VELUX komen voor rekening van de consument.

De producten dienen voor zover mogelijk en indien redelijkerwijs mogelijk onbeschadigd en in hun originele verpakking te worden geretourneerd. Is het product door uw toedoen beschadigd? Dan behoudt VELUX het recht voor u de kosten voor het herstel van het product in rekening te brengen. 

Indien u producten retourneert, verzoeken wij u het nummer van de orderbevestiging en uw naam en adres aan ons door te geven, zodat wij de bestelling kunnen traceren en de zaak zo optimaal mogelijk en zonder onnodige vertragingen kunnen afhandelen. Dit kan onder andere door het Modelformulier herroeping te downloaden en via consument@velux.nl aan ons te retourneren.

 

Platform Europese Commissie voor geschillen tussen u en uw online leverancier

De Europese Commissie heeft overeenkomstig bepaling nr. 524/2013 een nieuwe, interactieve website geopend (het EU Online Dispute Resolution platform). Doel van deze website is om geschillen die voortvloeien uit online transacties tussen u als consument en uw leverancier op te lossen.

Het platform is te vinden via deze link:

http://ec.europa.eu/consumers/odr/

 

Neem contact op

Email: consument@velux.nl
Telefoonnummer: 030-662 96 29 
Fax: 030-662 96 80

Openingstijden
Maandag t/m donderdag: 8:00 - 17:00 uur
Vrijdag: 08:00-16:30 uur
Zaterdag: Showroom geopend van 10:00 - 16:00 uur 
Zondag en feestdagen: gesloten